10 Temmuz 2017 Pazartesi

Ve o çocukların dünyayı düzeltecek ellerini işlerdi bir dantel gibi...

HERKESE MERHABAAA







    Uzun zamandır bu perdeyi yapmak için fırsat kolluyordum,Ramazanın ilk günü öyle uzanmış pencereye bakarken birden ışık yandı,kalk Nuray , eyleme geç dedim kendi kendime ,malzeme hazırdı zaten...

    Aslında bu dantellerin  çoğu çocukluğum demek,bilirsiniz eskiden çok modaydı bu danteller,vitrinlere çekilen,televizyonun üstüne örtülen danteller :) Yeni bir model bulununca ne kadar sevinilirdi,ablamın  büyük bir hevesle vitrinimiz için ördüğü günleri ,durmadan düz bir zemin üstüne koyup bakmalarımızı ve aaaa ne kadar da güzel duruyor demelerimizi hiç unutmam...Annemin de sürekli elini gevşek tut ,sıkı dantel güzel olmaz yıkanınca birbirine girer demesini de...Parça  sayısı da sabitti kaç parça örülürdü hatırlamıyorum ama yerleri belliydi,elbette abartıp her yeri dantelleyenler de vardı :)

    Bu dantellerin çoğu yıpranmış da olsa onlara bir şans daha verdim ve  yatak odama perde yaptım,bakmaya da doyamıyorum,ilk yaptığımda gittim dışardan bile baktım duruşuna :) arkadaşım diyor,üşenmedin mi ? Üşenir miyim hiç..

     Üst ortadakinden üç tane orta sehpanın da vardı,yandakileri de annem çeyizime örmüştü, benim dantele pek yüzüm yoktu,ancak süs püs dikişti benim işim :) alt en kenardakiler de yine vitrin ve sehpa takımımızdı,eminim biliyorsunuzdur bu modelleri....

     bu perdeyi bahane edip bloğuma giriş yapabildim yaa ohh rahatladım...devamı gelecek elbette

                                               SEVGİLER HERKESEEE :)

   

16 yorum:

  1. Çok farklı ve anlamlı olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel. Anılar ve dolaplarda bekleyen danteller.Elinize sğlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anılarla birleşince çok daha güzel analam kazanıyor :)

      Sil
  3. Yuvarlak dantelden bende mutfak perdesi yapmıştım, farklı danteller kullanmak ayrı hava katmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hemen hepimizin ortaklıkları var :)

      Sil
  4. Perdeyi çok sevdim,dönmene de sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. BLOĞA GELDİĞNİZE ÇOK SEVİNDİM HOCAM... PAYLAŞIMLARINIZI BEKLİYORUM. SEVGİYLE KALIN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindimmmm :) sevgiler benden deee :))

      Sil
  6. Hoş geldiniz.Uzun zamandır paylaşım yapmıyordunuz.Dönmenize sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm:)))tembellik,işler,bilgisayarımın problemleri beni biraz uzaklastırdı ,ben de çok özledimm :) sevgilerimleee :)

      Sil
  7. Özledik hocam dönüşünüz yine harika hep aynı şeyi yapıyorsunuz bir kayboluyorsunuz sonra öyle bir dönüyorsunuzki nerelerdeydiniz dedirtmiycek projelerle tarzınızı seviyorum tabiki sizide☺️AYŞE��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşeee :) her yere yetmek de zor oluyor ,bloğum olmadan önce çiçeklerle çok ilgilenirdim,komşularla laflardım sonra eve bir kapandım,bu sefer de komşular gönül koymaya başladılar,hiç çıkmıyorsun diye,çiçeklerim bakımsızlaştılar :( dengeyi tutturmak da zor :)) sevgilerimleee :)

      Sil
  8. Maşallah arkadaşıma harika bir geri dönüşüm.
    O danteler en yakışan yerlere sergilenmiş ,uykuya geçerken hele bakıp bakıp,derin güzel anılara nasıl da yenilenir,beslenir benim arkadaşım.
    Ne iyi düşünmüsün gülüm...İnan ki çok beğendim tam benlik.
    Bir kaç tane bende kırlentde kullandım ama perde fikri ben de de azıcık vardı.
    Şimdi daha çok oluştu ben de,ben de ( y a p a c a m....!

    Arayı uzatma merak ediyorum,arada selam verin a dostlar o bile yeter ki.

    Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel nasıl nostalji kokan bir perde bu...Bayıldım ellerine sağlık arkadaşım harkulade olmuş...Danteller konusunda yazdıklarına harfiyen katılıyorum zira aynı jenarasyonun çocuklarıyız,şimdilerde bunları anlayan pek kalmadı...Çeyizlerin olmazsa olmazları danteller,emek emek mısra mısra yazılan şiir gibi...ne çabuk eskidik de nostalji olduk diyesim var ama maaalesef hayat böyle birşey,geliyor ve çabucak bitiyor...Sevgilerimi bırakıyorum yoksa daha sayfalarca yazabilirim...hoşçakalın

    YanıtlaSil